pühapäev, 14. aprill 2013

Esoteeriline spämm

Üks mu tuttav postitas FB-sse sellise jutu:

"Ideaalne näide sellest, kuidas tänapäeva "vaimsuse" edendamine ullikeste püüdmiseks mõeldud äri on. 

Kui mingi valgusesaare "tervendajad" mulle umbes kolmele eri e-mailile on saatnud oma jama, mida ma olen pidanud reportima, blokkima ja ma ei tea mida veel tegema, siis ma kahtlustan küll, et nende toodete karma on nii kahtlase väärtusega, et see midagi head kaasa ei too.

Aga raha spämmi ostmiseks paistab jätkuvat. Nõme. Väga nõme. Ja siin pole isegi Asko poolt välja toodud lihtsameelsete ettevõtjatega enam tegemist, vaid ma ei tea millega."


Kurb on tõesti, kui inimesed oma ravitsemise ja muude vaimsete praktikatega teistele tüütuks muutuvad! Igasugune "needusest vabastamise" ja segaste nimedega seansside aktiivne turundus käib vastu ka ühele minu ravitsemispõhimõttele, mida ma siin targu ei avalda.

Tekib ikka ja jälle küsimus, kuskohalt algab VABA TAHE ja kustmaalt on tegemist ajupesuga.

Mõnikord aga jõuab info meieni eesmärgiga. Sellest ja ärakasutamisest saad lugeda allolevale pildile klikates.





Parim infokanal on kindlasti see, kui kuuled kus ja kuidas keegi on abi saanud! Ja iga meetod ei pruugi kõigile ühtmoodi hästi sobida.

Raha jõud on nii suur, et isegi paljud need, kes päriselt midagi teevad, on läinud sellega kaasa. Ma ei nimeta siin ühtegi nime, kuid olen kuulnud neist, kes jutlustavad materiaalsete väärtuste tühisusest, küsides oma seansside eest sellist hinda, et kuku perseli! Loomulikult kaasneb siis "ravitseja" eluga aktiivne turundus ja luksuslikult pillav elustiil :)
Ega ma ei mõtlegi, et kõik Teadjad, Targad ja Nõiad peaksid kuskil koopas elama ja kuivikuid närima, lihtsalt kahju, et paljude tervendajate enda mustrid on nii sassis.

Teisest küljest kehtib "Kes annab, see saab" - põhimõte. Minu puhul on nii, et kui kliendil (kuidagi ei tahaks seda sõna kasutada) on suur nappus käes, siis piisab kasvõi ühest õunast, mida mulle tuua. Peaasi, et mõtted oleksid õuna andes puhtad. See on väga hea tasu minu pingutuse eest.

Niisiis, spämmi ärge minult oodake!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar